torsdag 11. februar 2010

Mennesker i fokus tema '' Tøff ''


Her er mine bidrag til denne ukas tema av fotoverden.blogspot.com '' Tøff''. Jeg setter pris på kommentar og tilbakemeldinger, alltid kos.

Bilde nummer:
1) er av min lillebror han er flink og alltid bruker hjelm uansett hvor kort vei han skal:) stolt av han. Når han er med kompisgjengen sin å sykler å de ikke har hjelm har han alltid den på hodet, hvor tøft er ikke det? flinke gutten vår.
2) er også av lillebror er er han høyt og lavt på trampoline her i baklangs salto tatt med speilrefleks kamera.
3) er også av lillebror her er vi på cruisskipet på vei til Tyskland. Vi tok oss en tur på shopping og måtte stoppe opp å knipse et tøft bilde med skikkelig pilot briller.
4) Dette bildet er av pappan min. Den sporty å tøffe pappan min:) han er så flink til å seile å det går kanonfort. Dette knipset jeg da han holdt på å kræsje i oss som satt i båten å tok bilder av han.. han hadde litt vel stor fart her og det viser ansiktsutrykket meget bra. Tøft!





Det er kun tøffe gutter som bruker hjelm på hodet!





6 kommentarer:

  1. Wow! Vilka toppenfina foto!! Tycker jättemycket om bild nr.2... Du har verkligen en tuff lillebror :D
    Tack för du hälsade på, och för snäll kommentar!

    SvarSlett
  2. Så mange flotte bilder, likte best bilde 2 og 3. :)
    Kjempe tøfft!!!

    SvarSlett
  3. Kule bilder av tøffingene :)

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk dere , hyggelig å høre!:)
    Ha en strålende helg alle sammen.

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, likte best det siste bidle av faren din!

    SvarSlett
  6. Takk:) Ja, det er stilig det siste, må nesten flire litt hver gang jeg ser det.

    SvarSlett